Let op Op onze website maken wij gebruik van functionele, analytische en social media cookies. Wij gebruiken deze cookies om onze website te verbeteren en u een optimale gebruikerservaring te bieden, waarbij u informatie kunt delen via social media. Door hieronder op "Ja, ik accepteer de cookies” te klikken of verder te surfen (klikken) op deze website geeft u toestemming voor het plaatsen van deze cookies.
Lees meer over cookies in ons cookiebeleid.
Ja, ik accepteer de cookies

Gratis verzending vanaf €50,00       ✓ Voor 14:00 uur besteld, vandaag verzonden        Makkelijk, snel en veilig betalen        Prijzen zijn vermeld incl. BTW

Veel gestelde vragen (FAQ)

 

Algemeen

Kleur

De kleuren van de producten in de webwinkel komen overeen met de geleverde producten. Toch kan een foto die u op het scherm bekijkt er een beetje anders uitzien dan het product zelf. Dit hangt onder meer af van uw schermtype en beeldscherminstellingen. Maar zelfs op het beste scherm ziet een foto anders uit dan bijvoorbeeld een afdruk of het product zelf. Twijfelt u over de kleur? U kunt hier een sample aanvragen.

 

Lint per meter

U kunt ons lint per strekkende meter bestellen. Meerdere meters worden zoveel mogelijk aan één stuk geleverd. Bijvoorbeeld: als u bij aantal 5 invult, ontvangt u een stuk lint van 5 meter. Vanaf 5 meter kan er incidenteel een knip in zitten. Indien dit voor u ongewenst is, kunt u dit aangeven tijdens het bestellen (bij stap 4 betaalopties in het veld "U kunt hier een opmerking/notitie toevoegen"). Wij nemen contact met u op indien wij niet conform uw wensen kunnen leveren.

 

Bestellen

Bestellen in de webshop

Heeft u een product gezien dat u wilt bestellen? Klik dan op de knop "in winkelwagen". Uw bestellijst (winkelwagen) wordt automatisch bijgehouden.

Als u klaar bent met winkelen, klik dan op het winkelwagentje rechts bovenin het scherm. U ziet nu de inhoud van uw winkelwagen en kunt indien gewenst de bestelde aantallen aanpassen, producten toevoegen/verwijderen, een promotiecode invoeren en verzendkosten berekenen.

Indien u tevreden bent, klikt u op de knop "afrekenen".

 

Bestellen per e-mail

Wilt u liever niet online in de webshop bestellen of heeft u specifieke wensen of vragen? U kunt uw bestelling, wensen of vragen per e-mail via info@lintjeswinkel-xl.nl aan ons doorgeven. Wij nemen vervolgens contact met u op en stellen indien van toepassing een offerte op maat voor u op.

Voor bestellingen per e-mail ontvangt u van ons een orderbevestiging. Nadat deze door u is bevestigd, wordt deze door ons verwerkt.

 

Afrekenen

Het afrekenproces bestaat uit de volgende 4 stappen: inloggen, factuur- en verzendadres, verzendopties en betaalopties. 

 

Inloggen

U kunt op verschillende manieren afrekenen:

  • Alleen afrekenen: snel afrekenen zonder klantprofiel aan te maken.

  • Als nieuwe klant: u maakt een klantprofiel aan, zodat u de volgende keer eenvoudig kunt inloggen.

  • Als terugkerende klant: u kunt inloggen op uw bestaande klantprofiel.

 

Factuur- en verzendadres

In deze stap van het afrekenproces vult u het factuur- en verzendadres in. De velden met een sterretje zijn verplicht.

 

Verzendopties

Bij de verzendopties selecteert u de gewenste verzendoptie. Per verzendoptie worden de aanbieder, verwachte levertijd en verzendkosten weergegeven.

 

Betaalopties

Bij de betaalopties selecteert u de gewenste wijze van betaling.

U kunt hier ook opmerkingen toevoegen aan uw bestelling in het veld "u kunt hier commentaar achterlaten".

Tot slot dient u onze algemene voorwaarden en ons privacybeleid te aanvaarden en uw bestelling te bevestigen door op de knop "bestelling afronden" te klikken, zodat uw bestelling ingevoerd wordt in ons systeem.

U ontvangt daarna een orderbevestiging per e-mail. Indien u geen e-mail heeft ontvangen, wordt u vriendelijk verzocht eerst uw spambox te controleren, waarna u contact met ons kunt opnemen.

 

Betalen

Betaalopties

U kunt uw bestelling op verschillende manieren betalen bij Lintjeswinkel XL:

  • Direct online - u betaalt via iDEAL, Bancontact of PayPal

  • Bankoverschrijving - u betaalt via een bankoverboeking o.v.v. uw naam en bestelnummer op onze bankrekening:

Rabobank   
IBAN NL82 RABO 0134 7651 41
BIC RABONL2U
ten name van DiMauro
 

Uw bestelling wordt verzonden na ontvangst van de betaling. Indien u kiest voor de betaaloptie bankoverschrijving kan het enkele dagen duren voordat de betaling is bijgeschreven.

Betalen op rekening is mogelijk na goedkeuring en onder bepaalde voorwaarden. Neemt u hiervoor aub contact met ons op.

Het totale factuurbedrag van uw bestelling dient binnen 30 dagen na ontvangst van de orderbevestiging op onze rekening bijgeschreven te zijn.

 

Uw factuur

Prijsberekening

De prijzen van producten in de webshop worden weergegeven inclusief BTW, maar exclusief verzendkosten.

Op uw factuur wordt het totaalbedrag van uw bestelling inclusief BTW vermeld. Het BTW bedrag wordt apart gespecificeerd.

 

Intracommunautaire bestellingen

Omdat Lintjeswinkel XL gevestigd is in Nederland, kunnen bestellingen door bedrijven gevestigd in andere EU-landen (die over een geldig BTW nummer beschikken) aangemerkt worden als intracommunautaire levering.

Bij een intracommunautaire levering is de bestelling vrijgesteld van BTW, d.w.z. 0% BTW wordt in rekening gebracht op de eindfactuur (de BTW wordt verlegd naar de koper). Wilt u hier gebruik van maken, kunt u dit aangeven tijdens het bestelproces. U wordt vervolgens gevraagd om uw BTW nummer en bedrijfsnaam in te vullen. De BTW wordt automatisch verlegd cq. niet in rekening gebracht op uw factuur.

 

Printen factuur

U kunt uw factuur printen of opslaan als PDF. Dit kan:

  • Direct na het afronden van uw bestelling: bij “besteldetails”.

  • In uw klantprofiel: bij “bestellingen”.

U ontvangt uw factuur ook per e-mail. Deze e-mail ontvangt u, zodra uw betaling door ons is ontvangen.

 

Levering

Verzendkosten

De verzendkosten, inclusief verpakkingskosten, worden bepaald op basis van het totaalbedrag (incl. BTW) van uw bestelling.

  • Bestelt u voor meer dan €50, dan verzenden wij uw bestelling gratis naar adressen in Nederland en Belgïe.

  • Voor bestellingen onder €50 in Nederland en België of verzending naar andere landen, dient u verzendkosten te betalen. Deze verzendkosten zijn conform de onderstaande tabel:

Totaalbedrag <  €5 <  €10 <  €25 <  €50 ≥ €50
Verzendkosten €1,50 €2,50 €3,50 €4,50 €6,50
 

Wij verzenden bestellingen naar adressen in Nederland met PostNL. Indien de bestelling niet als brievenbuspost verzonden kan worden, wordt de bestelling als pakket inclusief track & trace verzonden.

Bestellingen naar adressen buiten Nederland worden verzonden met PostNL, BPost of Deutsche Post/DHL. Bestellingen boven €150 worden altijd inclusief track & trace verzonden.

Lintjeswinkel XL is niet verantwoordelijk voor vertraging van de bestelling tijdens verzending door PostNL, BPost of Deutsche Post/DHL. 

U ontvangt van ons een verzendbevestiging, zodra uw bestelling verzonden is.

 

Afhalen

U kunt uw bestelling ook afhalen. Lintjeswinkel XL heeft een afhaalpunt bij Deleukstetaartenshop Geleen (Limburg):

Deleukstetaartenshop Geleen
Annastraat 22
6161GZ Geleen
+31 (0)46-7370183
geleen@deleukstetaartenshop.nl 

Openingstijden:

dinsdag 9:30 - 17:30 uur
woensdag 9:30 - 17:30 uur
donderdag 9:30 - 20:00 uur
vrijdag 9:30 - 17:30 uur
zaterdag 9:30 - 17:00 uur
 

Tijdens het afrekenen kunt u in stap 3 (verzendopties) kiezen voor de verzendoptie "zelf afhalen". U betaalt dan geen verzendkosten.

Bestellingen die voor 14:00 uur besteld en betaald zijn, kunnen in principe vanaf de volgende werkdag afgehaald worden. U ontvangt van ons bericht, de verzendbevestiging, zodra de bestelling op het afhaalpunt voor u klaar ligt. Deze verzendbevestiging is tevens uw afhaalbericht en dient u mee te nemen naar het afhaalpunt. 

Uw bestelling dient vooraf betaald te zijn. Betalen op het afhaalpunt is niet mogelijk.

 

Levertijd

De op de productpagina's getoonde producten zijn op voorraad en kunnen wij onmiddellijk leveren, tenzij uitdrukkelijk anders vermeld. Is onze voorraad (tijdelijk) uitverkocht, dan kunnen wij u per e-mail laten weten of en wanneer het product opnieuw besteld kan worden.

Bestellingen waarvan de betaling voor 14:00 uur ontvangen is, worden dezelfde dag nog verzonden (op werkdagen). De bezorging binnen Nederland duurt gemiddeld 1-2 werkdagen.

 

Overmacht

Lintjeswinkel XL is niet gehouden tot het nakomen van enige verplichting jegens de klant indien wij daartoe gehinderd zijn door overmacht. Onder overmacht wordt in ieder geval verstaan ernstige bedrijfsstoringen bij Lintjeswinkel XL en transportstagnatie.

 

Klantprofiel

Registreren

Registreren als klant is geen verplichting. Tijdens het afrekenen kunt u kiezen of u met of zonder klantprofiel wenst af te rekenen.

Indien u zich registreert voor een klantprofiel, krijgt u toegang tot aanvullende functies zoals:

  • Eenvoudig inloggen om de status van uw bestellingen te bekijken

  • Toekomstige aankopen sneller afrekenen

  • Vergelijkings- en verlanglijsten bijhouden

De door u verstrekte klantgegevens worden enkel gebruikt voor de klantregistratie oftewel het aanmaken van een klantaccount. De verplichte informatie gevraagd tijdens de registratie moet volledig worden verstrekt, anders weigeren wij uw registratie.

Ten behoeve van het aanmaken van een klantprofiel (account) registreren wij uw e-mailadres, een wachtwoord, naam, adres, woonplaats en telefoonnummer (optioneel). Wij verwerken de gegevens die tijdens de registratie worden verstrekt alleen op basis van uw toestemming. U kunt op elk moment van gedachten veranderen en uw gegevens aanpassen in uw klantaccount of zich uitschrijven door contact met ons op te nemen via e-mail.

Wij geven veel om uw privacy. Meer informatie over hoe wij uw persoonsgegevens verwerken, vindt u in ons privacybeleid. Klik hier voor ons privacybeleid.

 

Inloggen

Bij "mijn account" kunt u inloggen in uw klantprofiel. U vindt hier uw profieldetails, bestellingen en retourverzoeken, de vergelijkings- en verlanglijsten.

U kunt hier ook de status van uw bestellingen volgen door uw bestellingID (dit is uw bestelnummer) in te vullen. 

 

Producten

Wat moet ik doen als er een probleem is met mijn bestelling?

Om de kwaliteit van onze producten te blijven verbeteren, horen we uw klachten graag.

Als u bij de levering merkt dat iets niets in orde is, kunt u het beste direct contact met ons opnemen via info@lintjeswinkel-xl.nl. Wij doen dan ons best om het product te vervangen of een passende oplossing te vinden.

 

Retourneren

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen.

Meer informatie over uw herroepingsrecht vindt u hier.

 

Nieuwsbrief

Aanmelden voor de nieuwsbrief kan via het nieuwsbrief-inschrijfformulier op onze website of via deze link.

U kunt op elk moment van gedachten veranderen en uw gegevens aanpassen of zich uitschrijven door op de betreffende link te klikken in de voettekst van elke nieuwsbrief (e-mail) die u van ons ontvangt, of door contact met ons op te nemen via info@lintjeswinkel-xl.nl.

Als u onze nieuwsbrief wilt ontvangen, hebben wij van u een geldig e-mailadres nodig en uw toestemming om de nieuwsbrief te ontvangen. Er worden geen aanvullende gegevens verzameld of alleen op vrijwillige basis verzameld. Wij zullen daarom alle gegevens die u invoert in het nieuwsbrief-inschrijfformulier alleen verwerken met uw toestemming.

Wij geven veel om uw privacy. Meer informatie over hoe wij uw persoonsgegevens verwerken, vindt u in ons privacybeleid. Klik hier voor ons privacybeleid.

 

[Deze pagina is voor het laatst aangepast op 11-12-2018.]