Feedback & Klachten
Bestelling niet geleverd?
U ontvangt van ons een verzendbevestiging, zodra uw bestelling verzonden is. Helaas kan het soms gebeuren dat uw bestelling tijdens de verzending kwijtraakt.
Wij verzenden bestellingen naar adressen in Nederland met PostNL. PostNL bezorgt brievenbuspost van dinsdag t/m zaterdag en pakketjes op werkdagen, meestal binnen 24 uur. Internationale postbezorging duurt iets langer, gemiddeld 2-5 werkdagen.
Heeft u een bestelbevestiging ontvangen, maar blijft de levering van de bestelling uit? Neem dan aub contact met ons op via info@lintjeswinkel-xl.nl. Houdt u aub wel rekening met een marge van 1-2 dagen, zeker in drukke periodes (bijv. voor de Kerstdagen).
Klachten
Het kan helaas altijd voorkomen dat iets niet helemaal gaat zoals gepland. U kunt uw klacht, feedback of suggestie aan ons kenbaar maken door te mailen naar info@lintjeswinkel-xl.nl. Wij doen ons uiterste best uw probleem of vraag passend op te lossen.
Garantie
Wij geven om onze producten en doen ons uiterste best om deze in topconditie aan u te leveren. Het kan echter voorkomen dat een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.
Bij de aankoop van een product heeft u altijd een wettelijke garantie. Dit betekent dat u recht heeft op een goed product. Als een product niet deugt, heeft u recht op gratis reparatie, een nieuw product of teruggave van uw geld. Op al onze producten geldt de wettelijke garantieperiode van 2 jaar.
Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent. Voldoet een aangekocht artikel niet aan datgene wat u er in alle redelijkheid van mag verwachten, neem dan contact met ons op: info@lintjeswinkel-xl.nl.